Kubra-Maytalman Seyma2424 Ye gitsin 😀😀 Bende yemek yiyip sofra toplarken tekrar acikiyordum 😀 oturdugum anda uyuya kalıyordum 😀 Normal şeyler ama abartmadan ye ki çok fazla kilo alma , hamileliğin bi ilk bi son zamanlari kio almaya musait oluyor çünkü insan 😀
Freefam Seyma2424 ben de ayni durumdayim surekli yemek zorunda kaliyorum 12. Hafta daha simdiden 4 kilo aldim ama yemeden durabilmem mumkun degil😞
Sakineoncu Seyma2424 şekerli birseyler taşı yanında ağzına hemen at canım Meyve suyu falan iç bir yudum da olsa kendine gelirsin
Kubra-Maytalman Seyma2424 Oh Hay masallah ne guzel 😊 Allah bağışlasın 🙏 Yanında birseyler bulundur , kuruyemis ya da böyle anı sekerini toplayacak çikolata , meyve suyu falan . Gerçi ben tam acıkıyorum bunlar beni tutmuyordu 😀😀😀
Seyma2424 Kubra-Maytalman amin cümlemizinkini inşallah 🤗 öyle yapayım ama hiç geçmiycek gibi onlarlada çünkü yemek yemek istiyorum deli gibi 😂
Kubra-Maytalman Seyma2424 Tamam tamam bende öyleydim zten toplamda 14 kilo aldım 36 haftada bunun en fazlasını ilk zamanlar almışımdır. 😀 Gece yatmadan bie yemek yerdim ,lavaboya kalksam birseyler atardım ağzıma 😀
Kubra-Maytalman Seyma2424 bana dediysen eğer ben doğurdum 15 gün önce 36+2de normal doğumla . Evet bu kilo da hep ilk zamanlar aldığım kilolar 😀 yarisi öyleyse yarisi da 24 den sonrasidir 😀😀
Seyma2424 Freefam evet gerçekten cinsiyeti belli mi peki erkeklerde çok yenildiği söyleniyor benim ilk i erkekti o zaman zayıftım çok kilo almıştım ama 40 kilo ile hamile kalmıştım
Freefam Seyma2424 evet erkek 👼🏻 yeni ogrendik bizde kiz hamileliklerimde hic boyle degildim dedikleri dogruymus