iremd-1798 Hanımlarrrr bebişler için dağıtmalık çikolata yaptırdınız mı? Nasıl yaptırdınız fotoğraf atabilir misiniz fikir amaçlı 🥰 bir de nereden yaptırdınız çikolatası güzel mi ? Bende yaptıracağım ama bir yer bulamadım ya 🥹
Selinmoon iremd-1798 merhaba daha bugün eşim yaptırmaya gitti istediğim hayvan figürünü yaptıramadık ama olsun atarım görsel . Tredyoldan baktım fiyatları uygun ama tadları güzel değilmiş yorumlarda okudum . Biz biraz kaliteli olsun istedik 48 adet 950 tl tutmuş 😅
iremd-1798 Selinmoon çok güzel olmuş gerçekten evet çikolatası güzel olmalı bende öyle düşünüyorum. Yaşadığım şehirde yapan yerler var ama sıcaktan çıkamıyorum internetten mi söylesem dedim bir de iki kızım var ikisinin de ismini kullanmak istiyorum mesela Alya Vera doğdu Eslem Duru abla oldu gibi. Sabah erkenden çıksam bile hava yandığı için 🥹🥹 nereden yaptırdınız acaba?
Zhra_arsln https://mutluresim.com/image/zJi80F Ben böyle yaptım trendyoldan begendiğim etiketi çıkarttım kare çikolataları sevmiyorum. böyle isteyen istediğini alsın istedim
Selinmoon iremd-1798 teşekkür ederim 🙏 ben Erzincan’da yaşıyorum burada ki bir çikolatacıdan yaptırdık bakalım cuma günü gelip alın demişler . Aa evet sizin o dediğinizi biliyorum güzel olur 😍
iremd-1798 Selinmoon ben de burada bir şekilde çıkıp sorayım garanti olsun ❤️ umarım bulabilirim de bunu da kısa süre de halledebilirim 🥰