Zseda Md20 Adet gecikmeniz oldu mu ? Yani ishal tek başına gebelik belirtisi olmaz. Ama bağırsak sorunları yaşatıyor evet,gaz,şişkinlik vs.. Her bünyede farklı.
Nurbl Md20 adet öncesi de İshal olmak yaygındır bu şekilde anlamayız akşamları şişkinlik gaz bel ağrısı falan var mı
Zseda Md20 Erken gebelik testi alıp deneyebilirsiniz ama geç döllenme olduysa umudunuzu kırıp üzülmenize sebep olabilir. Gecikmeyi bekleyip yapabilirsiniz şüpheniz varsa 😊
Md20 Nurbl işte ishale pek çıkmıyorum aslnda bağırsaklarımdan ses geliyo şişkinlik akıntı ilk gebeligimde kasik agrisi vardi sadece simdi bağırsak ağrısı var adet öncesi hic ishal olmadım bu güne kadar
Miniss24 Aksine ben kabızdım.⅚ gün tuvalete çıkamadım . Ardından ishal olarak çıktım tuvalete sonr sürekli kabız ishal hergün farklı olarak değişti . Ama ilk etapta ⅚ gün çıkamadım tuvalete
Gks_01 Bende kabız olmuştum doktor kan istemişti şüphem var diyince 6 gün önceden öğrenmiştim ama kimyasaldı
Bir_nazenin01 Benim arkadaşim ishalle öğrendi yeni doğum yaptı 40 ı geçenlerde çikti inşallah sizinde gebeliktir