Zafse Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻 çok güzel bir doğum olsun inşallah 🤲🏻
Ameliyat esnasında başınızı çok oynatmayin mide bulantısı, daha sonra baş ağrısı olabiliyor diye okumuştum.
Ayağa kalkarken aşağı bakmayın karşıya bakın mutlaka tansiyonunuz duser aşağı bakınca.
Kalktıktan sonra mümkün olduğunca yürümeye çalışın çok faydası var gerçekten.
Bol su içmeyi ihmal etmeyin.
Gaz için kayısı hoşafı - kompostosu için.
Anesteziyi atmak için kahve için ve bitter çikolata yiyin (bana bol şekerli Nescafe icirdiler baş ağrısı falan yaşamadım hiç)
Başka aklıma birşey gelmedi aklınıza takılan varsa sorun cevaplayayım 😊