Hamileliğim boyunca akıntım vardı sürekli devam etti , 39 haftalik gebeyim suan , sarı renkten yesile döndü parça parca yeşil akintim oluyordu pıhtı şeklinde, doktora söyledim defalarca ilaç vermedi hicbir zaman, ancak son 2 gündür cok fazla akıntı olmuyor ve yeşil pıhtılaşma da gitti gibi sebebi nedir acaba yaşayan var mı?