Ebrzngn bizim için en iyisini doktorlarımız bilir tabiki. Bende hemşireyim. İlk gebeliğimde 1.dozu yaklaşık 20haftama doğru yaptırdım. 2. Doz bir ay sonra. 3 doz 6 ay sonra. 4.doz bir yıl sonra. 5 . Dozda 1 yıl sonra. Her doz süresi bir öncekinden sonra hesaplanıyor yani. Dozları tamamlayınca koruyuculuğunuz var elbet. Ben yaptırdım ve benim var.Ama şöyle bir durumda var. Elimde derin dikişlik bir kesi oldu. Acilde var dememe rağmen yine bir doz aşı yaptılar. 2. Ve 3. Gebeliğimde ki şuan 3. Gebeliğimdeyim. Yine 20.haftalara dogru birer doz doktorum yaptırdı. Bunların hepsi önlem amaçlı yapılıyor. Doğumda bebeğe neotenal tetanoz bulaşmaması için bu önlemi almakta fayda var. Sonradam pişman olmamak adına yaptırılmalı.