Leylagny canım bende 29+5 günlük hamileyim hamileligimin başından beri vardı önce çok düşük değerlerde olduğu icin önemsemedim sonra lökosit 56yi görünce doktorumun verdigi antibiyotigi kullandım 1 haftalikti antibiyotik kullandım biter biter tekrar idrar verdim 56 olan lökosit 76 çıktı. Şimdi de araştırarak nioli yağı kullanmaya başladım iki gündür test yapmadım ama çok iyi yorum okudum 1 hafta kullanıp tekrar test vereceğim sen de arastirabilirsin hem de bitkisel