Sanem-a Kızlar özeldeki doktorum bazı tahliller istedi ben onları devlette kadın dogumda yaptırabılır miyim?
myavocado Sanem-a yapılır diye düşünüyorum, zaten rutin tahliller ise farklı bir şey istemedi ise sağlık ocağında da yapılıyor
Ummuarbc Sanem-a evet yaptırabilirsin ben normalde devlete gidiyorum ama bazen baktirmak istediğim tahlilelere sağlık ocağından istiyorum orada ki doktor bütün tahlillerimi isteyip bakıyor sağlık ocağında ki herşeyimi istiyor
Civciv53 Sanem-a yaptırabilirsin canım ben öyle yapıyorum normalde özel takipliyim rutin kontrolleri sağlık ocağında yaptırıyor doktorum. Tabi istediği kan tahlilleri daha detaylı kapsamlıysa devlet hastanesinde yaptırıyorum
AlyaBeren Sanem-a yaptırabilirsin benimde yaptirdigim tahlillerim oldu daha sonrasında doktoruma sonuçlara baktirdim
Mrscakir Civciv53 merhaba devlet hastanesinde kadın doğumdan mı randevu alıp gidiyorsunuz. Kontrole gidip tahlil yaptıracaktım mı diyorsunuz
xhbgns Sanem-a Kan tahliliyse çoğunu sağlık ocağı yapıyor yapmadıklarını özelde yaptırabilirsin ya da hepsini kadın doğum devletten randevu alıp onu da gösterebilirsin bakıyorlar canım
Sanem-a İlk muayenede istedigi tahliller Anti hcv hıv toxo ıgg ıgm cmv ıgm isimli tahliller var özelde biraz pahalı geldı devletten randevu alıp oraya soracagım o zaman
Civciv53 Mrscakir evet kadın doğumcuya gidip doktorun istediği tahlilleri söylüyorum onlarda zaten rutin tahlilleri yapıyorlar. Ama basit kan idrar tahlilleri için sağlık ocağına gidiyorum