Neferut Doğum şekli sadece Türkiye’de tercih meselesi sanırım…
Sezaryen doğumu tecrübe ettim aman aman zordu diyemem toparlanması kişiden kişiye ameliyatın ise sağlıklı tamamlanması Dr tecrübesine göre değişiyor.Yine tabii siz bilirsiniz.
Bir ameliyat olmak ve 8 kat karın katmanların kesilmesi dikilmesi rahmin kesilmesi dikilmesi var öbür yandan ise fiziğinize bağlı olarak vajinanın çıkışında birkaç yerinde ufak kesik olup dikilmek var , şanslıysanız ki bu da büyük olasılık kesisiz dikişsiz de olabilir. 😊Normal doğumda her şey doğasına uygun ilerliyor ,çok güzel değil mi sizce?Her iki şekil doğum tamamen kişiye göre değişiyor. Bunu kabul edin.