kahvesever__ tavuklu şehriyeli çorba(terbiyeli) ,biber dolması (aslında şekerim var ama bir iki tane dolma kacamak yapıcam cabim cekti )sicakta yemekte yenmiyor ya yapması zaten zulüm kaç gündür atıştırmalık tarzında yapiyordum bugün yemek yapayim dedim yandım valla 🫠