momofmychildren Kızlar yazdığım gibi az önce nst den çıktım doktorum şu an ameliyatta dönüşünüzu bekliyorum kalp atışı normal mi 180-200lerde kalp atışı çıktı sancılar 20lerde çıktı onda sıkıntı yok biliyorum da kalp atışı sizce normal mi
ZeyHus33 momofmychildren Benimde böyleydi doktor Bebeğin kalbi çok hızlı sonra düzene girdi 15 günde bir gel dedi