Elanur_tutak50 Epidural mı sizce genel mi eğer sezaryen olur isem ben genel istemeyi düşünüyorum genel olan oldu mu
sunashn50 Elanur_tutak50 ben genel oldum ilk gebeliğimde uyanmasi cok zor ayıldiktan sonra anestezinin etkisiyle ağır bi uyku basıyor insani ama uyutmuyorlar birde şimdi genel anestezide bebeğe geçtiğini söylüyorlar spinal olmayi düşünuyorum
Akdogan70 Elanur_tutak50 genel sıkıntı olabilir bebeğin hemen emmesi lazım anestezide hemen ayilamazsin o anestezi etkisi hemen geçmez sıkıntı yaşarsin
Liyamm1 Elanur_tutak50 Doktorum bana spinal önerdi yurt disinda yasiyorum ve burda genel yasak tehlikeli diye bebege zararli oldugunu ve geçtini solendi 🙏🏻
sunashn50 Elanur_tutak50 onu bende çok duydum baş ağrısı bel ağrısı vs ama spinal olanların geneli çok memnun ben bebeğimin ilk anını görmek istiyorum genelde bi sorun yaşamadım sadece ayılmak cok zordu harici bı sıkıntı olmadı kendi tercihiniz:)