Biz bugün 22 haftalık (greyfurt) oldukk. Çok kilo aldığım için 1 haftadır yürüyüş yapıyorum, bugün de pilatese başladım. Umarım bu kiloyla doğuma giderim.🙈 Hareketlerini artık elimi karnıma koyduğumda dışarıdan hissedebiliyorum çok güzel.🥹 Aynı haftalarda olanlar sizde durumlar ne, nasıl gidiyor?👼🏻