Swan97 elvangnc iki heterozigot mutasyonunuz var bazıları iğne gerekli diyor bazıları gerek yok diyor
_Mother_ Bilgim yok üstte kalsın 2 gende birsey çıkmış galiba ama net bilmiyorum bilenler yazar pıhtılaşma şüphesi mi var
elvangnc Doktorum daha sonuc cikmadan gobekten igneye ve ecosprn vermsti baslamam icin igne icin sonucu bekledm muhtemelej kullandiricak🥲
elvangnc Kizlar doktorum yazdi igneye gerek yok asprin yeterli dedi cok sukur🙏🏻🙏🏻🙏🏻darisi butun isteyenlere