07sym07 Yenidoğan için hangi pişik kremini kullanmalıyım almalıyım hiçbir fikrim yok yardımcı olur musunuz lütfen fikirleriniz önemli
snowglobe 07sym07 bepanthol . ilk kızımda kullandın şimdi yine kullancam yaz bebeğiydi pişik olmadı . tabi kaka yapınca bekletirseniz ne alırsanız alın pişik olur . mustela da kullandım ama kıvamını beğenmedim. Bepenthıl azıcık almak tüm özel bölgeye yetiyo
Meyranas 07sym07 sağlık ocağından yazdır fito al pişik kremi değil ama pişikte çok etkili dünya para vermene gerek yok devlet karşılıyor ne güzel bn oğluma ondan kullandım kızımada ondan kullancam çok memnunum
OktaycanveAnnesi 07sym07 evet kesinlikle benim bebeğim 26 günlük çok iyi geliyor mesela kırmızı oluyor poposu sürüyorum tekrar açtığımda beyazlıyor
sedefyrs1101 İki çocuğuma da doğduğundan beri sudocrem sürüyorum adını mucize krem koydum kendim yüzüme bile sürüyorum güneş kremi gibi 😁
melekmi22 07sym07 iva natura kantoron özlü pisik kremi aldım iyi diyenler olmuştu henuz kullanmadım doğunca deneyeceğim
Sumisali_ 07sym07 onlarca pişik kremi denedik kızım da mustela dan başka hiç biri işe yaramadı 19 aylık oldu hala mustela kullanıyorum indirimde stok yapmıştım çok faydasını görüyorum.