Kızlar Dün doktor randevum vardı benim bebeğim tersi sezeryan konuşuyorduk 2 haftadır gitmemde bebek dönmüş normal doğum yapabilirsin diyor ama sormayı unuttum baş aşağı duruyor dedi Bu baş aşağı durmakla doğum kanalına girmiş olayı aynı şey değil değil mi