Dbdmr Kızlar gebelik şekerim var bebeğin kilosuna doktorum bugün 2900 dedi önden gidiyor 😕 sizlerin bu haftalarda kaç acaba kilolar🙏🙏🙏
Hamisbayan Dbdmr 34+2 de doğurdum 2200 dü ultrasonla doğduğun da 1750 ydi ultrason her zaman doğru olmuyormuş maalesef
Dlar Dbdmr bizim 33 de okadarfı şimdi nekadar merak ediyorum bizimle önde ve mecbur 38 e kadar gelmezse suni ile doğurmaz dedi kilo alımı fazla diye
Dlar Dbdmr çok iyi bir zaman bence canm 36 dan sonra risk taşımıyor kızımda da aynısını söylediler 36 da doğdu maaşallah hiç sorun olmadı ki 37 çok çok iyi hiç merak etme
Melosunannesii Dbdmr kızım 37+0 da dogdu bu kizimda 37+0 a gün aldık 1 temmuz tansiyon hastasıyım dert etmeyin kendinize haftasını gayet sağlıklı doguyolar