motherbaby_ elifozkann ben bugün fenalaştım dediigin gibi sag kasıktan battı ter döktüm telefona bile gidememdim su içtim kendimi biraz toparlayıp acile gitmedim geçtigii için yarın kendi doktoruma gidicem normaldir inşallah ya
Ayliz010 elifozkann test temz ckti acilmam olr gibi oluyo yirtiliyo altim vajinam napcm blmiyorum.doktorum.yurt disnda devlete asla gtmem digum yptm orda rezil oldm
Sevval0704 Ayliz010 canım bendede bayadır var sanki alt tarafım yırtılcak gibi doktor normal dedi sen sordun mu gözüktün mü
Fatmaaa1921 motherbaby_ gittiniz mi acaba doktor ne dedi bende aynısını yaşıyorum şuan sağ kaşığımda batma ve ağrı oluyor acıtıyor yani postunuzu şimdi gördüm cevap verirseniz sevinirim