37 hafta nst de sancı çok az çıktı ama normalde evde daha çok sancı çekiyorum valla doktor görünce korkuyor kızım 😂 bugün kalp atışları da yavaş çıktı nst de korkuttu beni doktor 1 hafta sonra acile gel kontrole dedi bayramda yani öyle işte ağrı sancı yürüyememe sıcaktan yatamamak hersey üst üste eklendi ağlamak istiyorum sürekli 🥹😭