merimiri Kızlar şeker yüklemesi için doktora geldim en son detaylıda öğrenmiştim kilosunu 23+0 de 600 gramdı tam 1 kilo olmuş bugün bebek aslında bir kaç gün önden gidiyor sanırım sizde nasıldı bu haftalar 1 kiloya kadar normal sanırım 🤷🏻♀️🤲🏼
Teacherblue merimiri dün gittim 26+6 idi sat göre. 1045 gram idi 36.5 cm de boyu dedi bence gayet güzel 🤗
merimiri melekmi22 800 gram 1 Kilo arası normalmiş dediler ama şeker filan olmasında 200 300 gram yanılma payı eksik fazla oluyor 😂
melekmi22 merimiri çok normali bilmiyorum canım doktora soruyorum.normal herşey haftası ile uyumlu diyo güveniyorum teşekkür ediyorum ama biraz tombik bi bebegim olsun istiyorum.acikcasi burda bakıyorum milletin tontis tontis diyorum darısı bana 😅😅
merimiri melekmi22 canımmmm kilolu bebeği bir de doğurması var ben normal doğsun sonra dan tombikleşme taraftarıyım 😂😂😂 çok tombik olunca normal doğmama ihtimali var
merimiri BeyzaGnes12 evet şükür iyi gibi bakalım ilerleyen zamanlarda ne olacak geliişim eksiği olmasında önemli olan o
melekmi22 merimiri ben korkuyorum ele avuca gelsin ki dokunabileyim o yüzden azıcık tombik olsun 😅 doğuramayacaksam zaten minikte olsa doguramam
Hicran57 merimiri canım uygulamaya göre benımde 1 kilo gösteriyor benımde hep ilerden gidiyor 1 hafta bakalım yarın kontrolüm var kaç olmuş tombikim😻
merimiri Damlaozzz teşekkür ederizz 800 gram 1 kilo arası bu hafta için normalmiş bakalım daha çok zamanımız var nasıl ilerleyeceğiz 😊🤲🏼