Tontisannecik Ben bu hastaneye yeni başladım. Önceden özele gidiyordum. Var mı bu hastaneye giden merak ettim?
Mrvada Hulusi beye gidiyorum.cok iyi bi doktor ama çok yoğun.dogru düzgün yoğunluktan ilgilenemiyor birde yenidoğan yoğun bakımı olmadığı için farklı doktor ve hastane arıyorum şuan.
Tontisannecik Mrvada randevu alırken gördüm o doktorun randevuları yoğun baya. Hastanenin artıları yok mu hiç
Mrvada Kuzenim orda normal doğum yaptı çok memnun kaldığı için bende oraya başladım aslında.ebeler çok ilgiliymiş doğum öncesi duş plates falan yaptırmışlar.dogum odaları tek kişilikmis.suan benim bebegimin kalp kapakciginda küçük bi kaçak olduğu için yoğun bakımı olan bi hasta arıyorum yoksa hastane hakkında kötü bişey duymadım.
Mrvada R_Arslan hiç bilmiyorum canım Hulusi beyi kartaldaki hastaneden bildigim için gidiyordum.diger doktorlar hakkında bilgim yok o yüzden.