Smeyyye sizin kaç çıktı bilmiyorum ama 2 gün önce 1. Saatim ve 2. Saatim 200′ün üstünde çıktı. Bende çok korkup buraya gelmiştim 🤦🏼♀️ insilün başlatmadı bana dahiliye ama insülinden korkmana gerek yok basit bir şey diye de baştan belirtti. Önce diyetisyen takibi dedi diyetisyene başladık şimdilik. İnsilünden değilde insan hastalıktan korkuyorda işte yapcak bir şey yok, dikkat edip süreci takip edicez. Sizde strese girmeyin o yüzden 😊