Bgn kontrol günüm şehir hastanesinde doktor 41de yatış dedi ama artık beklemek istemiyorum sancılar bir gelp bir gidiyor ilerleme yok bugün doktor kabul ederse yatış isticem sizce 2 gün daha bekletir yoksa kabul eder mi? Şehir hastanesi olduğu için 41i beklemeleri şart mı?