Kızlar 36 ımcı haftaya girdim normal doğum istiyorum şuanlık herşey iyi ama gebelik şekerinden dolayı insülin başladım. Doktorum 38 den sonra insülin kullanan annelerde beklemiyoruz diyor en fazla 2 3 gün bekleriz dedi. İnsülin kullanıp kaçıncı haftada doğum yaptınız. Diyabetim yok gebelikle başladı 😢