Benimcanimoglum_55 Bugün geldi. Dahiliyeden yaptırmak zorunda kaldım. Açken kan aldılar şurubu içtim 2 saat sonra gel tekrar kan alıcaz dediler. Bu şekilde doğru mu. ?
myangelson Benimcanimoglum_55 evet 1 saat arayla kan aldılar benden tokluk için. Sizde direk 2. Saate mi bakacaklar anlamadım tuhaf
gdaslik Benimcanimoglum_55 0. Dk 60.dk 120.dkve 180.dk olarak kan alınmıştı benden. Tekrar sorun bence boşu boşuna beklemeyin. Bi de o kadar açlık boşa gitmesin.
Ozgis1s Benimcanimoglum_55 kaç mg yükleme yaptırıldığına da bağlı. Sizin kaç mg? Bir de hamilelikte 1. Saat önemli diye biliyorum ben
Derinmom Benimcanimoglum_55 ben bugün 75 lik yaptırdım. içmeden önce aldılar kan sonra içtim 1 saat sonra aldılar sonra 1 saat sonra bidaha kan aldılar. içmeden önce 1 içtikten sonra 1 saat arayla 2 kere kan alındı
Benimcanimoglum_55 Kendi doktorum 1 saat aralıklarla kan veriliyor demişti . Sekretere de bişey sorulmuyor zaten. 2 saat sonra kan versem doğru sonuç verir mi
MerveeAa Şurubu içtikten 1saat sonra daha sonra 2saat sonrasının alınması gerekiyor banada o şekilde yapılmıştı 2saat sonrası aslında en önemlisi içilen şey sindiriliyor ona bakıyorlar
Benimcanimoglum_55 myangelson evet ama niye 1 saat sonrasında bakmıyor gerekli değilse niye herkese o şekilde bakılmıyor
Ozg-e Önce aç bakıyorlar sonra şeker yüklemesi için olan ilacı içiyorsunuz 1 saat sonra tekrar bakıyorlar 1 saat sonra bir daha bakıyorlar benim öyle oldu Acıbadem de
Benimcanimoglum_55 gdaslik yanlış yazmış sekreter boşuna gidecekti sormasam burdakilere. Araştırmasam iki saat sonra alacaklardı kanı
gdaslik Benimcanimoglum_55 düzelttirmenize sevindim inşallah değerleriniz de normal aralıklarda çıkar 🙏🏼🙏🏼
Benimcanimoglum_55 gdaslik sırayla *83 *143 *130 çıkmış doktora göstermedim daha ama var mı bilmiyorum