Ozzge01 Kızlar diyelim muayeneye gittiniz 10 gün sonra birdaha gel dedi, tekrar ücret ödüyor muyuz? Yoksa kontrol olarak mı geçiyor?
2princessmother Ozzge01 benim gittiğim hastane değil klinik ayda bir defa ödeme yapıyorsun beni doktorum 3 haftada bir çağırıyor Bir muayene bir kontrol şeklinde ilerliyorum ben ücreti fazla ama yine hastaneye de gitsen aynı paraya denk geliyor yani