Mine-tayfun yeni doğum yapan bi ablama ebe ilk 12-13 gün 1 saate 1 emzir demişti uyuyakalırsada ayaklarından huylandır veya göbeğine ıslak mendil gezdir , topuklarından sık vs uyandır tekrar 15 dk kadar emzir dedi bu sayede sarılık olmadı çocuk ve kilo kaybıda olmadı öyle yap istersen sarılığa en yatkın oldukları dönem ilk 7-8-9-10.günlermiş o günleri atlatırsan bi daha sarılık olmazmış demişti ebe 🌸