Merhabalarrr,
Kızlar dün kontrolüm vardi 35+2 haftalığız Dr karniyla bacağının uyumlu kafasının 3 hafta ilerde olduğunu 37.haftada sezeryanla alacagini söyledi çok canim sıkıldı kafasının ilerde gitmesi bebiste bi sıkıntıya neden olurmu Dr birsey soylemedi ama aklima takildi bizim gibi olup bebisini sağlıkla doğuran varmi aramızda