4ay 17günlük bebegim var ve 3gündür asla beni emmiyo 3gecedir sadece geceleri ağlama krizlerine giriyo dün gece acile gittik gaz dediler lavman yaptılar bizim bu gune kadar gazlk bi durumumu yoktu bebegim biraz iriydi nazarlandı galiba cunku goren herkes ayına gore çok buyuk diyodu beni emmiycej diye çok korkuyirum gece mama da aldm onu da içmedi ay nolur akıl verin bana