gayesblog buket21 kestirme olur bence ama boyatmaya gönlüm gitmiyor benim. Napıcam bilmiyorum doğuma yakın boyatırım kesin
[silindi] buket21 Kestirdim ben, 3 aydan sonra boyatabilirsin diyorlar doktorlar ama gönlüm el vermedi. Doğumdan sonrasını bekliyorum
simgeshn38 Kestirdim 5 ayımda şimdide bayramdan sonra boyatıcam ombre saçlarım normalde de 9 aya yaklaşıyorum
nurdangg Boyatmadım hiç ama kestirmeyi çok istiyorum sıcaklarda bakımı zor oluyor kayınvalidem iyi olmaz hamileyken saç kestirmek dedi işin aslı nedir bilmiyorum da halk arasında bi efsane falan mı bu kestirmeyen var mı bu yüzden merak ediyorum ben de
birrana nurdangg ben kestirdim bilmiyorum bende çok duyuyorum ama ömrü veren Allah batıl gibi geldi bilmiyorum
145356- nurdangg kestirme bebeğin ömrü kısa olur derler saçmalık ben kestirdim bir gün sonra bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim ama kesinlikle buna yormadım onun canı tabiki de bi saç kesimine bağlı değildi….
nurdangg birrana bana da öyle geliyor yalan yok ama tedirgin de oluyorum uzadı uzamaya biraz daha sabredeyim dedim en son kaldı öyle