busrrr kim söylüyor bunu anlamıyorum ki yüksek çıkınca ilaç kullanılır bunları söyleyen bı Dr mu bı gebe hemşiresi mi herkes ağzından bı laf uyduruyor gebelik öncesi şekerim var gebeliğin başından beri diyet+insülin iğne kullanıyorum insülin bı zararı yok tam tersi bizler için nimet gibi birşey. Şekerin ilk etapta yüksek çıkınca hemen ilaç baslanmaz önce diyet verir evde ölçüm yapmanı ister eğer dengelenmezse o şekilde insülin başlayabilir Dr. Bu konularda kimseyi duymayın lütfen Dr zaten zararlı birşeyi size vermez