Ozlemmmm3 sancı belirtisi diye biliyorum karnınız taş gibi oluyomu ve hareketlerinde kisitlanma oluyosa belkide rdogum pozisyonu aldığı içindir bebekler otuzu geçince ara ara baş aşağı doğum pozisyonu alirmis ben doğum yapmadan önce karnım taş gibi olmuştu ve hareketlerinde kısıtlama olmuştu yani tekme vesayre atan bebeğim daha sakindi bu doğum belirtisiymis