Nereden başlayacağım bilmiyorum hep ben de böyle bir açıklama yapmak istemiştim ne olursa olsun erken veya geç o kadar korkulacak bir şeyin olmadığını öğrendim çok ısrarla normal doğum taraftarıydım iki gün hastanede yattım suyun azaldığını öğrendim kalp ritimleri düşüktü kendi doktorum özel deydi ama devlette yatma mı muayene ücreti yatış ücreti vermememi söyledi Bir acil durum olursa haber edersin ameliyathaneye hazırlarız bu hastaneye geçersin dedi Dediği gibi de oldu sabah saatlerinde ultrasonda fark edildi gece kalp atışı nst de çok düşük çıkmıştı zaten direk yatış yaptığım hastaneden özel hastane geçiş yaptım yakında zaten ona göre her şeyi planlamıştım geldiğimde hemen kapıda karşılandı ameliyathaneye alındım kendi doktorum 1 dakika dahi elimi bırakmadı bu sırtımdan iğne vurulurken bile canım asla acımadı sarıldı öptü kokladı anne şefkati ile bir doğum oldu resmen ve anlamadığım şu ben uyuşturuulduumda onlara haber vereceğim onlar başlayacak sanıyorum bana dediler ki bebeğin hareketlerine bakacağız biraz bastıracağım ben de öyle sanıyorum meğersem çocuğu çıkartmışlar sadece 5 dakika çocuğun çıkması sürdü 12:37 doğum oldu Benim dikmem biraz uzun sürdü ama bir tanecik ufacık bir şey hissetmedim normalden daha kolay olduğunu düşünüyorum ve hemen ayaklanabildim çok şükür ama ağrı kesici desteği aldım Bebiş çok sağlıklı ama kuvöze alındı kontrol amaçlı 2.600 kilo ile Her şey gayet süper korkulacak hiçbir şey yok kızlar nasıl kalkarım nasıl yürürüm ona şu olmuş buna şu olmuş Hiç takmayın sizin vücudunuz yönlendirir bütün gidişatı şimdiden herkese başarılar çok güzel bir duyguymuş Anne olmak