Birbebekk kızlar yapisikligi da çok takmayn gerçekten iyi bi doktor elinde olduktan sonra içiniz rahat olsun hem totalis hem yapsma durumu olup sorunsuz ameliyat geçiren bir sürü anne var rabbim yardım ediyor korkmayn dua edin elimizden de bu geliyor zaten stres sıkıntı bebeğe de zarar veriyor bende saldm artık plasenta çıkarsa çıkar çıkmazsa çıkmaz ne yazıldıysa onu yasycz diyorum herkes bir şekilde atlattı bizde atlatırız allahin izniyle bana yapisiklik var demediler ama olsa gorulurdu dimi ultrason da alttan da bakmisti bisey demedi bi yakın gibi duruyor diyo bi tam kapatıyor diyo doktor 1 ay sonra gitcem bende alttan bakcak tekrar kesin yeri için plasentanın 32 hafta oluyorum o zaman sonra da doğum zamanını planlar heralde duruma göre