2bebisannesi_ gerçekten çok zor hem karnindakini hem yanındakini dusunmek benim de 4 yaşında oğlum var 11 temmuz da ameliyat olck kafam ona takılıyor benim de ayakta kalmam yasak previadan dolayi ne bayram ne seyran hiç bisey anlamadm nu hamileligim de baslarda benimde lekelenmelerm kanamam oldu ama hayırlısıyla bi doğursak hersey geri de kalsa Allahn izniyle bende inanıyorum