2bebisannesi_ Birbebekk Evet plesentadan gelmiş kanama ciğer geliitirici iğne yapıldı firil verdiler bitane baska birşey yapmadılar şimdilik inşallah durur kanamam 😔
Birbebekk 2bebisannesi_ neyse içini ferah tut bende iki gün kalmıştım biliyorum zor evet ama elden birşey gelmiyor cnm dua ediyorum sana ismin Merve demi isminle dua ettm
2bebisannesi_ Birbebekk Canm senin nasil bir kanaman oldu benim dun bir depend doldurdum bugun sabahta kalktim lavabo icin tuvalette dokuldu kan suan durdu cok mu az mi bu kanama anlamadm ben bisey de demediler 😔
Meryoss Plasenta previayim bende benimde ara ara lekelenmelerim oluyor her lekelenmede doktorum çağırıyor direk hastaneye gelinmesini söylüyor tuvalete her gittiğimde korkuyla gidiyorum resmen
2bebisannesi_ Eliff_gny suan azaldi baya sabahtan beri ac duruyordum yemek yedim biraz o da zorla 🤦♀️
Eliff_gny 2bebisannesi_ allah yardımcın olsun canım ciğer geliştirici yapılmış her ihtimale zaten ama böyle kanaması olup giden çok kişi var 36 37 haftayı gören dualarım seninle 🙏
Birbebekk 2bebisannesi_ cnm benimki bir ped doldurcak kadar değildi ne dedi doktor tekrardan gördü mü seni peki
Meryoss Eliff_gny çok yakın bana Konak hastanesi 30 haftalık olucak cikmadi hala benimkisi yukarı sezeryan günü verdi o yüzden
Meryoss Eliff_gny yok canım yakın tam kapatmıyor 19. Haftada lekelenmem oldu gittik öyle öğrendik 30 olucaz hala çıkmadı çok çıkar diye bekledik ve doktorum halada çıkar diyor çıkarsa normele donucem ama hiç cikmamis daha ümidim azaldı o yüzden
Meryoss Birbebekk ben sordum doktoruma ne zaman olur diye oda 16 agustos dedi tam 38. Haftaya söyledi yani