seyma_oner0202 ilk bebeğimi 19 ay bekledik bizde. periyotlarla dokturumla görüştüm, hormonlarıma baktırdım tiroidim yüksekmiş ilaç verdi kan ilacı verdi onları kullandım üstüne ovulasyon testi yaptım ilişkiden sonra bi süre uzandım hemen kalkmadım çok stres yapıyodum kendime kafamdan atmak için kitap okudum bol bol eşime keçiboynuzu kürü yaptım ben temiz beslendim bu şekilde oldu. Oğlum 3 bucuk yaşında ikinciyi istiyoruz benim hormonların yine ayarı kaçmış dahiliyeye gidicem yine bayram sonraya randevu aldım bakalım kısmet