Esragenc5353 canım post attım ama görmedin burdada paylaşayım
Merhaba
Güzel anneler size çok çok pozitif doğum hikayemi anlatmak istiyorum arife günü doktora gitmiştim üç santim açıklığım vardı pazartesi günü tekrar gittim gene üç santim de rahimde yumuşama yok dedi ben daha bir hafta daha duracagini düşündüm Sancım da az çıkmıştı pazartesi gecesi ayaklarım aşırı şişmeye başladı yanıyordum o gece sabah beşe doğru karnım agrimaya başladı ama çok az sonra sabah sekizde ağrılarım daha çok başladı karnım belim kopuyordu yerinden eşime dedim bu doğum sancısı dokuza doğru annemi aradım (bu arada gece dört gibi eşimle birlikte de olmuştuk) ağrılarım artmaya başladı eşim sürekli belime karnıma masaj yapıyordu saat 11:30’da Doktorumu aradım çünkü artık sancıları dakika tutmaya başlamıştım ilk başta 10 dakikada 1 geliyordu sonra beş dakikalari düştü doktorum aradım hemen hastaneye geç ben geliyorum dedi saat 12:00 ben hala evdeyim evde çekmeye çalışıyorum sancıyı çünkü hastaneye gidersem tek başıma kalırım diye korkuyorum 12:20 doktorum beni aradı neredesin seni bekliyoruz diye hastaneyle evimin arası 3 dakika arabayla gittik hastaneye ama artık ben dayanamayacak haldeydim kapıdan çıkarken ıkınma hissi bana
Geliyordu yukarı çıktım eve kapıda beni bekliyor 50 dakikadır seni bekliyoruz neredesin dedi acil beni doğuma aldılar sekiz santim açık 2 dakika sonra dokuz santim oldu eve sakınkınma doktor gelecek dedi benim doktorumun özel muayenehanesi var ama doğumları farklı bir hastanede yapıyor kendi muayenehanesinden gelmesini bekledik bir 5 dakika Saat 12:35’te hastaneye giriş yaptım saat 13:03’te oğlumu kucağıma aldım Doktorumu ebem o kadar iyiydi ki ama onlar sürekli benim iyi olduğumu söylüyorlardı sen harika bir hastasın Allah senin gibi hasta çıkarsın hep karşımıza diye çünkü ne derlerse onu yaptım doğum anında kardeşin de girdi yanıma onu istedim çünkü o da intörn doktor doktorum beni tebrik etti çünkü çok sakin kalmaya çalıştım normal doğum günü ama asla normal değil sadece verilen komutları yerine getirmek daha kolaylaşırğını düşünüyorum sizlere de tavsiyem bu acı çektim ve çekmedim değil 5 saat süren bir acim oldu ama oğlumu kollarımı alınca her şey bitti aşırı mutluyum Allah’ım sizlere de böyle güzel doğumlar nasip etsin canım kader arkadaşlarım