myavocado Serapjjj belli olmaz uygun görürse yazar. Ama mutlaka vakit kaybetmeden doktora gidin, enfeksiyon v.s. varsa dişinizde hızlı bir şekilde müdahale edilir, ihmal ederseniz daha sıkıntılı olur.
Umutaren Serapjjj sarımsak ezip disinize basın çok iyi geliyo bende ağrıdan ölüyordum öyle yaptım geçti şükür özel klinikle görüştüm doğum yakın olan hastalara müdahale edersek doğumu tetikleyebiliyoruz röntgen çekemiyoruz ilac veremiyoruz o yüzden doğumdan sonra gelin dediler antibiyotik kullanabilirsin dedi doktorunun uygun gördüğü dişinol.ya da karanfil yağı kullanabilirsin dedi dişinol uyusturuyo o bolgeyi
Aysegul58 Serapjjj 2 gun once cok fena agridi benim de kadın doğum acile gittim antibiyotik yazdi. Diş kliniğidn yazı alıp onaylattm ertesi gunde bugunde 2 tane 20 lik dis cektirdim. İlaç veriyolar çünkü o agriyla duramazsn bide bebegede zarar verirmis
Aysegul58 Serapjjj insaAllah canim çok kötü bi ağrı yaa. Cok agrirsa parol da icebilirsn. Antibiyotik sadece enfeksiyon falan varsa gidersn diye.
Hiratuba Serapjjj enfeksiyon varsa ceff 1000 mg veriyorlar hep. Ama yoksa da hamileler için karanfil yağı var ondan sürersen hafifliyor