Melliisaa
Ben bel fıtığından ameliyat oldum ve doktora normal doğum da bir sıkıntı olur mu diye sorduğum da hayır herhangi bir sıkıntı olmaz yapabilirsin dedi. Sadece sen kendin olarak uzun süre o catalda yatabilir misin ya da ıkınma da sorun yaşar mısın dayanabilir misin demişti