Kbrcan0033 aslanmom__ ben malesef erken doğuma alındım suyum geldi 13 Haziran’da kavuştum bebeğime :) Mersin Forum yaşam hastanesi Ahmet ışıktan da 18 bine sezeryan oldum :)
Kbrcan0033 Elanur_tutak50 benim erken geldi bebegm kontorole gitmistim megersem suyum gelmiş acil sezeryana alındım :)
aslanmom__ Kbrcan0033 kardeşim bende hamileliğimin başından beri ahmet hocaya gidiyorum banada geçen hafta aynı fiyatı verdi çok korkuyorum nasıl geçti iyimisin
aslanmom__ Kbrcan0033 lütfen bana ulaşırmısın 🙏kaç haftalık doğum yaptın ebe olarak hülya ablamı girdi belden mi oldun genel mi spinal mi epidural mı cok acın varmı