Arkadaşlar hamileyim ve bir türlü atlatamadım sürekli bir bebeğim iyi mi telaşıyla yaşıyorum her gün kendimi dinliyorum her şeyi araştırıyorum bir tek sorun olacaksa içtiğim günde 2 tane sigara var onun dışında herhangi bir olumsuzluk da yaşamadım sizler de böyle olan var mı nasıl yönetiyorsunuz bebeği stresten daha çok etkiliyorum