Beklemekten başka çare yok gibi zaten. Bebek nasıl gelmek isterse öyle geliyo bende normal doğum çok istedim ama sezeryan gibi bir durumla karşılaşınca hayırlısı neyse o olsun diyorum sağlıklı olsunlar da Allahım izniyle herşey olur bu kadar zaman taşıdık herşeye katlanırız artık 🤗