eminece93 Zeynepacar35 doktorunuza en kisa zamanda gidin bence dogumda yaklasmis antibiyotik ve fitil verebilir. Bebege enfeksiyon gecmemesi icin doğumda annedeki enfeksiyonu bakteriyi vs kontrol altinda tutuyorlar
Birkucukmutluluk Zeynepacar35 enfeksiyon da var ama protein de yüksek çıkmış o da sıkıntı olabilir muhakkak doktorunuza gorunmelisiniz
Azzebus İdrar yolu enfeksiyonu acile gitmene gerek yok ama gündüz gitmelisin doktorun ilaç yazar doğuma kadar azaltırlar en azından
kuby Zeynepacar35 acile gitsen efektif bir tedavi uygulanmaz yarın doktoruna git mutlaka bende bugün verdim tit yüksek çıktı bakterim hemen doktorumun mesaisi bitmeden yetiştim antibiyotik başladı ve monurol şase verdi