Senmsii Haftada girdiğim gibi bacaklarım acayip selülitlendi çok kiloda aldım sayılmaz 10 kilo aldım daha hiç selülit yoktu. Hamilelik sonrası geçiyor mu sizlerin deneyimleri neler ? Kafama çok taktım aynada görünce kendimi kötü hissediyorum
miavega Senmsii 31.haftadayım ben de selülitleri fark etmeye başladım. 8 kilo almışımdır şu ana kadar, çok yürüyüş yapamıyorum ben buna yoruyorum selülit oluşumunu 😔
Seymaduman Senmsii bendede cok oldu karnimin yaninda ve bacaklarda duzenli yaglarda suruyorum ama demekki yag flnda fark etmiyor. Buyuk ihtimal gecmez dogumdan sonra 😔
Senmsii miavega Ama normal kilolar almışız bu kadar selülit oluşması ilginç değil mi ? Bende çok hareket halinde değilim umarım doğum sonrası kilo verince görüntü gider yaşlı teyzeler gibi bacaklarım şok içindeyim
Senmsii miavega Çok tatlısın ya güldürdün beni ☺️🙏 sağlıkla kavuslaim sonra çözüm bulmaya çalışırız inşallah