Nugget Arkadaşlar bir arkadasim gata da dogum yapmak istiyor, bana sordu ama pek bi fikrim yok. Gata da dogum yapan var mi.. doktorları,odaları nasil refakatçi alıyorlar mi? Yardımcı olursanız sevinirim ..
Mrry Nugget ben baştan beri GATA’nın kontrolündeyim 20 hafta üzerini almıyorlar muayene Etsede doğum yaptırmıyo takibinizin orda olması gerekiyo odaları en fazla iki kişilik refakatçı kalabiliyo yanında
Nugget Mrry yani acilden giriş yapsa doguma almazlar mi sadece 16.haftada 1 defa gitti o hastaneye . Smdi özele gidiyor ama bi aksilik oldu o yüzden devlete bakio. Son haftalari