aysesultan 50 lik olmasina rağmen yüksek cikmis. Kilo onemli değil aslında, insülin direnci, ailedeki seker hastalığı ve yedikleriniz önemli. Sizden doktor bir test daha isteyebilir ya da direk diyetisyen diyebilir. Ben 75 lik yaptirdim daha yuksek icecek ictim açlık 86, 60.dk tokluk 84, 120.dk tokluk 95 cikti sekerim yok