Kızlar 1 tane evladım var çok şükür ikinciyi düşünüyoruz 2 defa gebe kaldım ama maalesef düşükle sonuçlandı kalp atımı durdu. Ümidim var hala çok şükür. 1.30 ay oldu kürtaj olalı Genetik hematoloji bir sürü test verdik bekliyoruz hematolojide sonuçlar normal çıktı 1 -2 sı sınırda o yüzden tekrar kan istedi.. bu süreçten geçip sağlıklı bir gebelik devam ettiren Oldu mu merak ediyorum. Ve olduysa neler yaşadınız nasıl destek aldınız ? Gebelikte herhangi bir işlem gördünüz mü ?