ebru1221_ duygucinar 27+6 olucaz birazdan bugün kontrolümüz vardı 1204 gr dedi 1000 gr üzeri olmasını bekliyoruz bu zamanlarda gayet iyi dedi ☺️
Pinaargunes Bence normal her bebeğin farkli ama haftasina uygundur bence. Bize de 33+4 de 2603 dedi doktor cuma randevumuz var 34+4 de bakalım kaç olucak😍