Buseeeee66 Kızlar göğüslerim 1 haftadır çok ağrıyo ucu ve yanları özellikle sol göğüs şüphelendim test yaptım ama gebelik yok acaba neden oluyodur. Böyle sıksam patlıycak gibi . Gebelik isteyip de böyle ağrı yaşayan var mı
Busesun Buseeeee66 merhaba bende de rengi dönemi yaşamadığım hassasiyet var şuna dün kan verdim 7,8 çıktı yarın bir daha kan vereceğim
_Mother_ Buseeeee66 bende oldu ama benim normalde adet dönemi veya başka zamanlar olmuyordu bahsettiğiniz şekilde göğüslerimde bir dolgunluk hissi oluştu ve ağrı giriyordu hatta alt tarafları daha çok ağrıyor benim pozitif sonuç umarım sizinde öyledir
Seymaduman Buseeeee66 benim gebelik belirtisiydi asiri derecede agriyordu hatta yatip kalkinca boyle dokunamiyordum. Ordan anladim hamile oldugumu ve hemen test yapmadim bekledim bi kac gun sonra yaptim
Iffetnur_ahsen Buseeeee66 bende aşılama oldum 7 gün önce ve duohaston kullanıyorum bende ondan olabikir mi ve adet sancim var ama adete 10 gün var daha
Buseeeee66 Busesun doktor bana kolay adet olayım diye duphaston vermişti onu kullanıyorum şuan acaba ona sebep de ağrıyor olabilir mi
_Mother_ Buseeeee66 hayla ağrıyor üzerine asla uzanamıyorum bide ben normal de evde sütyen takmazdım ama ağrısından sütyensiz duramıyorum bu arada zaten geçen hafta öğrendim gebeliğimi